Om verder te gaan als bestaande klant kan u inloggen op My Luminus om uw aanvraag sneller afwerken.
Log hier in met je My Luminus-account Registreren
Deze dienst is momenteel alleen beschikbaar voor onze klanten met een Luminus gas- en/of elektriciteitscontract.
Klant worden? Een Luminus energiecontract is zo geregeld! Vergelijk hier je voordelen.
Een kapotte verwarming, lekkende of verstopte leidingen, een kortsluiting, glasbreuk, een lek in het dak… Plotse schade of pannes in je woning komen altijd ongelegen. Dankzij Woning Pechverhelping komt één van onze 300 techniekers je binnen 24u helpen. Hij bekijkt én herstelt het probleem voorlopig.
Woning Pechverhelping is een Tak 18 (Bijstand) verzekeringsproduct van Axa, een Belgische verzekeringsmaatschappij, met een looptijd van één jaar, die stilzwijgend wordt verlengd voor opeenvolgende periodes van één jaar behoudens opzegging uiterlijk 3 maanden voor de vervaldag. Het Belgische recht is van toepassing.
Woning Pechverhelping komt niet tussen voor:
Download hier de informatiefiche (IPID document) en neem dit aandachtig door voordat je je inschrijft op Woning Pechverhelping. In geval van klacht met betrekking tot de verzekeringsprestaties, kan de Verzekeringsnemer zich richten tot de Kwaliteitsdienst van AXA Assistance:
De Verzekeringsnemer kan zich ook richten tot de Ombudsman verzekeringen:
Stel hier een vraag, dan nemen we contact op. Of bel ons op 0800 80808.