Hoe kan ik mijn energiecontract stopzetten bij Luminus?

Wil je jouw contract bij Luminus annuleren of stopzetten?
We vinden het erg jammer dat je je contract wenst te annuleren of stop te zetten.

 

Wist je dat je op elk moment kan zien of je nog steeds het voordeligste tarief hebt bij Luminus? Het kan in één klik via onze tarief check-up. Zo hoef je niet van leverancier te veranderen.

 

Wil je jouw contract toch stopzetten?
Dat kan je gemakkelijk online regelen in je persoonlijke klantenzone My Luminus.

Wil je een gas- en/of elektriciteitsmeter afsluiten?
Contacteer onze klantendienst. We checken met jou de gegevens van de meter en we bezorgen deze informatie aan je netbeheerder. 

Verhuis je?
Je vindt alle informatie hierover terug op onze verhuispagina

Bel naar onze klantendienst
Om een van je contracten stop te zetten, bel je naar onze klantendienst.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.