Ben ik verplicht te reageren op het bijgevoegde formulier van de CWAPE dat meegestuurd wordt bij de ingebrekestelling en laatste herinnering?

Neen, dit formulier is:
 

  • Informatief: je vindt er nuttige info m.b.t. instanties die je kunnen verder helpen als je moeilijkheden heeft met het betalen van je energiefactuur.
  • Als je expliciet akkoord gaat met de plaatsing van de budgetmeter, kan je ons best zo snel mogelijk contacteren.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.