Wat als ik niet akkoord ga met de plaatsing van de budgetmeter?

De weigering van plaatsing van een budgetmeter moet je ons onmiddellijk telefonisch doorgeven.

In dit geval zal je dossier bij de vrederechter van je woonplaats worden voorgelegd die een beslissing zal nemen over de plaatsing van de budgetmeter en de openstaande schulden.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.