Hoe wijzig ik het e-mailadres van mijn digitale factuur bij Luminus?

Je kan je e-mailadres aanpassen via My Luminus:

  1. Ga naar 'Mijn profiel'. (In de app kies je eerst voor 'Meer'. Hierna kan je klikken op 'Mijn profiel'.)
  2. In het kader 'Klantgegevens' zie je staan: 'E-mail adres voor de digitale factuur'. (In de app zie je 'E-mail'.) Klik op 'Aanpassen'.
  3. Geef het nieuwe e-mail adres in.
  4. Klik op de knop 'Verander e-mail adres'. (In de app klik je onderaan de pagina op 'Opslaan'.)

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Uw persoonlijke gegevens aanpassen?

Het kan eenvoudig in uw klantenzone.

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.