Hebben mijn geblokkeerde gegevens invloed op de berekening van mijn voorschotten?

Door de overgang naar een nieuw dateplatform binnen op de energiemarkt zijn sommige gegevens nog geblokkeerd in de systemen. Het is daarom mogelijk dat je contract nog niet volledig is afgerond. Zodra de gegevens gedeblokkeerd zijn, wordt dit – in de mate van het mogelijke – met terugwerkende kracht rechtgezet.

Alle spelers op de markt werken samen om deze technische problemen op te lossen. Het doel is om tegen eind december 2023 terug te keren naar een normale situatie.

Lees ook:
Ik heb mijn afrekening nog niet ontvangen. Wat doe ik?

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Voorschotten en afrekening



De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.