Als je je factuur zoals gewoonlijk niet via e-mail of per post ontving, kijk je best even de volgende zaken na:Ik ontvang mijn facturen via e-mail:
Ik ontvang mijn facturen per post:
Is geen van de bovenstaande mogelijkheden van toepassing?
Ik ben milieubewust en kies voor een digitale facturatie:Dankzij de verzending van je facturen via e-mail bespaar je papier en draag je bij tot de bescherming van het milieu. Om je te bedanken voor dit mooie gebaar bieden we je een korting van 10 € aan (zie voorwaarden).Activeer je keuze online via My Luminus of contacteer onze klantendienst via onze hulp en ondersteuning pagina.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
zelf raadplegen? Het kan!
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.