Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat doe ik?

Als je je factuur zoals gewoonlijk niet via e-mail of per post ontving, kijk je best even de volgende zaken na:

Ik ontvang mijn facturen via e-mail:

  • Is de factuur misschien terechtgekomen in de map 'Ongewenste mails' of 'Spam' in je mailbox? (blijkbaar komt dit zeer vaak voor indien je een hotmailadres hebt)
  • Wijzigde je onlangs je e-mailadres? Geef dan ook je nieuwe e-mailadres in via My Luminus of bezorg het aan ons via het contactformulier..
Ik ontvang mijn facturen per post:
  • Betaal je sinds kort via een domiciliëring? Dan ontvang je geen facturen meer per post. Je krijgt je afrekening wel nog via e-mail. Je facturen zijn altijd zichtbaar in My Luminus.
  • Is je volledige adres correct geregistreerd bij ons? Controleer het via My Luminus of contacteer ons.
  • Is er een probleem met de post? Om dit te vermijden kan je best kiezen voor de ontvangst via e-mail via My Luminus of door ons te contacteren.
Is geen van de bovenstaande mogelijkheden van toepassing?
Ik ben milieubewust en kies voor een digitale facturatie:
Dankzij de verzending van je facturen via e-mail bespaar je papier en draag je bij tot de bescherming van het milieu. Om je te bedanken voor dit mooie gebaar bieden we je een korting van 10 € aan  (zie voorwaarden).
Activeer je keuze online via My Luminus of contacteer onze klantendienst via onze hulp en ondersteuning pagina. 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Voorschotten en afrekening



De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.