Digitale verbruiksgegevens in de My Luminus-app en Luminus EnergyControl Monitor: wat doe ik bij een verhuis?

Voor Digitale verbruiksgegevens in My Luminus:

  • Als je verhuist, zetten we je Digitale verbruiksgegevens stop. Deze gratis dienst is nameliljk gekoppeld aan de elektriciteitsmeter van de woning en wordt daarom stopgezet als je verhuist. 
  • Wil je ook voor je nieuwe woonst je digitale meterdata per dag kunnen checken in My Luminus?
    Dan dient je deze dienst opnieuw te activeren voor je nieuwe meter.
  • Dat doe je in enkele stappen via je My Luminus-app. 

Let op: om gebruik te kunnen maken van deze dienst moet ook je nieuwe woning in Vlaanderen liggen én een digitale meter hebben.

 

Voor de Luminus EnergyControl Monitor:

  • Als je verhuist en je je Luminus EnergyControl Monitor wenst te houden, zorg er dan voor dat je:
    • ons daarvan tijdig op de hoogte steltvia ons contactformulier, en
    • de dongle meeneemt naar je nieuwe adres.
  • Je kan op je nieuwe woonplaats de dongle enkel gebruiken als je nog steeds voldoet aan de relevante voorwaarden (bv. aanwezigheid van een digitale meter alsook een stabiele Wifi-verbinding in de buurt van je digitale meter).
  • Indien je niet meer aan de voorwaarden voldoet, breng onze klantendienst hiervan op de hoogte zodat wij je Luminus EnergyControl Monitor contract kunnen stopzetten.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.