Het LED-lampje van mijn dongle brandt niet. Wat nu?

Als het LED-lampje van je dongle niet brandt, is  de P1-poort van je digitale meter niet geactiveerd. Wanneer de poort niet geopend is, zal het LED lampje namelijk niet branden. Voor meer uitleg over het openen van de P1-poort van je digitale meter verwijzen we je graag door naar deze video op de infopagina van Fluvius: https://www.fluvius.be/nl/meters-en-meterstanden/digitale-meter/maak-je-meter-slim.

De P1-poort wordt niet onmiddellijk geactiveerd.

  • De verwerking van de aanvraag kan tot 72 uur duren.
  • Tot zolang is de status ‘In aanvraag’.
  • Als dit langer dan 72 uur duurt, neem je best contact op met Fluvius.
Van zodra je P1-poort open is, verandert de status naar ‘Open’. Plaats de dongle in de P1-poort om je elektriciteits- en/of gasdata te laten uitlezen.

Je kan ook op je digitale elektriciteitsmeter nakijken of je P1-poort open is: als je P1-poort succesvol geopend is, verschijnt er namelijk een pijltje boven ‘GP’.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.