Als het LED-lampje van je dongle niet brandt, is de P1-poort van je digitale meter niet geactiveerd. Wanneer de poort niet geopend is, zal het LED lampje namelijk niet branden. Voor meer uitleg over het openen van de P1-poort van je digitale meter verwijzen we je graag door naar deze video op de infopagina van Fluvius: https://www.fluvius.be/nl/meters-en-meterstanden/digitale-meter/maak-je-meter-slim.De P1-poort wordt niet onmiddellijk geactiveerd.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.