Hoe kan ik mijn digitale verbruiksgegevens van verschillende leveradressen in de My Luminus app raadplegen?

Wil je je digitale verbruiksgegevens raadplegen voor verschillende klantnummers?
Dat doe je zo:  

1. Log eerst uit. 

2. Selecteer daarna bij het inloggen het andere klantnummer waarvoor je de data wil raadplegen
(je dient ook met dat klantnummer geregistreerd te zijn voor de dienst digitale verbruiksgegevens).

Gaat het om leveradressen onder éénzelfde klantnummer?
Dan is het nog niet mogelijk om de verschillende leveradressen te raadplegen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.