Waarom zie ik negatieve consumpties in de grafieken in de Digitale verbruiksgegevens in My Luminus?

Heb je zonnepanelen, dan kan je de energie die je opwekt, maar niet meteen verbruikt, terug op het net plaatsen. Dit noemen we energie 'injecteren'. Bij Luminus krijg je hiervoor een vergoeding, verrekend via je jaarafrekening. Daarom staat er hier een minteken voor het bedrag en zie je in de grafiek een staaf naar beneden.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.