De meterstanden/verhuisdatum zijn door de andere partij doorgegeven. Hoe kan ik deze betwisten bij Luminus?

Als de verhuisdatum of de meterstanden die door de andere partij werden doorgegeven niet correct zijn, kunnen we een correctie aanvragen bij je netbeheerder.

Kijk eerst de gegevens na die op het overnameformulier staan en die je ontving tijdens de bevestiging van je verhuis.
Ontving je nog geen bevestigingspakket of heb je nog geen meterstanden genoteerd?
Vul dan het overnameformulier in, onderteken het samen met de andere partij en geef dit zo snel mogelijk aan ons door via het verhuisformulier.

Komen de meterstanden op het bevestigingspakket niet overeen met wat gefactureerd werd?
Contacteer ons telefonisch of via chat en voeg het overnamedocument toe.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.