Om te weten of een meter open is, controleer je eerst of je elektriciteit of gas hebt in de woning. Doe bijvoorbeeld het licht aan of zet de verwarming op.Je kan je ook bij de eigenaar of bij de vorige bewoner van je woning informeren naar de status van de meters.Ook bij je netbeheerder kan je hiervoor terecht.Als je meters verzegeld zijn:
Contacteer ons om een nieuw contract af te sluiten.
Informeer ons dat je meters gesloten zijn.
Van zodra je over een contract beschikt, bel je naar je netbeheerder om je meters te laten openen.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.