Informeer ons zo snel mogelijk over je verhuis, telefonisch of online.Als je geen budgetmeter wil gebruiken, kan je deze laten deactiveren. De budgetmeter werkt dan als een gewone meter.Het volstaat om ons dit te melden op het moment dat je verhuist. We contacteren je netbeheerder om deze te laten deactiveren.Als je de meter wil blijven gebruiken met prepaid kaarten, kan je de kaart verkrijgen bij je netbeheerder.Je kan terecht bij het OCMW van je regio om je budgetmeter te herladen, of bij een Bancontact terminal van bepaalde verkoopspunten.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
(normaal zonetarief)
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.