Ik heb een budgetmeter. Waarom betaal ik een bijkomend bedrag voor mijn exclusief nacht meter?

De distributienetbeheerder (DNB) plaatst alleen een budgetmeter op een enkelvoudige, tweevoudige of digitale meter.
Als je een exclusief nacht meter hebt, dekken je oplaadbeurten het verbruik dat erop staat niet. Daarom houdt de DNB elke maand een bijkomend bedrag af, in functie van je geschatte jaarlijks verbruik. Zo vermijd je om het verbruik van je exclusief nacht meter volledig te betalen op je afrekening.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.