Ik heb een nieuwe aansluiting aangevraagd. Wanneer ontvang ik mijn eerste factuur bij Luminus?

Je krijgt de eerste voorschotfacturen van Luminus van zodra je netbeheerder ons bevestigde dat je meter geactiveerd werd. Dit kan enkele dagen duren.
Voordat de energielevering start, krijg je van ons een brief met gedetailleerde informatie over je voorschotfacturen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer ons

via ons contactformulier

Contacteer ons

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.