Sinds de overschakeling naar een nieuw dataplatform binnen de elektriciteits- en gassector hebben sommige klanten vertragingen ondervonden bij het ontvangen van hun voorschotten, afrekening, of bij het corrigeren van hun facturen. Deze problemen zijn het gevolg van technische moeilijkheden in verband met de uitwisseling van marktgegevens tussen distributienetbeheerders (DNB's) en leveranciers.
Heb je net zonnepanelen laten plaatsen en loopt de aanmelding bij je netbeheerder vertraging op?
Maak je geen zorgen. Wij activeren je injectietarief zodra we officiële goedkeuring van de netbeheerder ontvangen.
Lees ook:
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
in uw digitale klantenzone.
De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.