Op zoek naar een leverancier van elektriciteit en gas die koploper is in Belgische wind- en waterenergie? Dan zit u goed bij Luminus.
Energie
U wil uiteraard probleemloze energie voor uw bedrijf. Wil u snel weten welk energiecontract het best geschikt is voor uw zaak? Vast, variabel of dynamisch? Vul enkele korte vragen in en u weet het meteen. Maak kennis met onze beste tarieven en de vele voordelen waar u als Luminus-klant van geniet. Uw zaak verhuist? Wij zorgen ervoor dat uw energiecontract vlotjes volgt.
U wil graag zeker zijn dat u het beste energiecontract op zak hebt voor uw elektriciteit en gas. Wij helpen u daarbij. Check zeker ook de voordelen waarvan u als Luminus-klant geniet: we zetten in op duurzaamheid, begeleiden u bij uw energietransitie en geven volop besparingstips.
Uw zaak verhuist u of u breidt uit en wil een nieuwe aansluiting aanvragen? Dat kan u eenvoudig online regelen. En mocht u vragen hebben hierbij, dan begeleiden we u graag.
Niet altijd eenvoudig om uw weg te vinden in uw verbruik, voorschotten en facturen van uw energieleverancier. My Luminus, uw klantenzone en app geeft een duidelijk overzicht en maakt het u gemakkelijk om uw energie te beheren waar en wanneer u dat wil.
Met een vast tarief weet u perfect waar u aan toe bent en dat voor de volledige duur van het energiecontract. Met een variabel tarief speelt u in op de schommelingen van de markt.
Met MaxxFix Pro, een vast energiecontract, betaalt u een identieke prijs per kilowattuur gedurende 2 jaar.
Overstappen naar Luminus of een nieuw energiecontract afsluiten, is heel eenvoudig.
Als je pas klant bent geworden, ontvang je je eerste voorschotfactuur binnen de maand na de startdatum van je contract.
Een afrekening versturen we ongeveer 2 tot 4 weken na ontvangst van de meterstanden, die de netbeheerder ons jaarlijks bezorgt.
Je vindt de maand van meteropname ook terug in je persoonlijke klantenzone My Luminus. In deze maand maken we ook je jaarafrekening op.
Hoe vind je deze informatie terug?
Dit kan je op verschillende manieren doen:
Ken je al deze informatie voor je verhuis nog niet?
Geen nood! We sturen je later een herinnering per e-mail of SMS.
Dan kan je ons bereiken op het nummer 078 180 180 of je contract stopzetten via je klantenzone My Luminus:
Bekijk dan ons handige 3 stappenplan op de verhuispagina van Luminus.
Nuttige link: