Veelgestelde vragen over Woning Pechverhelping Pro

Veelgestelde vragen over Woning Pechverhelping Pro

Bij plotse schade aan je pand komt een vakman je binnen de 2 uur depanneren als je niet kan verderwerken.
Activeer Woning Pechverhelping Pro.

Veelgestelde vragen over Woning Pechverhelping Pro

Ja

Als zakelijke klant zullen we u helpen binnen de 2u indien de continuïteit van uw bedrijf gehinderd wordt. Dat betekent dat wij garanderen dat er binnen 2 uur professionele hulp voor uw deur staat bij problemen met de verwarming, elektriciteit, leidingen ... waardoor u onmogelijk uw beroepsactiviteiten kunt verderzetten.

Indien u ons een bedrijfsnummer doorgeeft, hebt u automatisch Woning Pechverhelping Pro.

Nee, u kunt ook een ander adres kiezen als risicoadres. Dat hoeft niet hetzelfde te zijn als het adres waarvoor u een energiecontract heeft, zolang het gebouw maar hoofdzakelijk een woonfunctie vervult.

Nee. Vereist is wel dat uw bedrijf zich in een huis/woongebouw bevinden (en dus niet in een commercieel gebouw of industriepark).

U komt in aanmerking zolang het gebouw waarvoor u dekking heeft aangevraagd hoofdzakelijk een residentieel gebouw is (d.w.z. het is geschikt om mensen te huisvesten en dit is de hoofdfunctie ervan). Ongeacht of u al dan niet in hetzelfde gebouw woont. Kantoorgebouwen en gebouwen voor voornamelijk beroepsdoeleinden, zijn niet gedekt.

U komt in aanmerking zolang het gebouw waarvoor u dekking heeft aangevraagd hoofdzakelijk een residentieel gebouw is (d.w.z. het is geschikt om mensen te huisvesten en dit is de hoofdfunctie ervan). Ongeacht of u op dezelfde verdieping woont, of uw beroep beoefent op een andere verdieping in het huis.

Ja, als uw beroepsruimte zich in een huis/woongebouw bevindt (waarvan de hoofdfunctie huisvesting is).

Nee, beroepsapparatuur of -machines zijn niet inbegrepen. In de polis is omschreven wat gedekt is binnen de overeenkomst: verwarming, ketel, airco (warmtepompen), zonnepanelen, glas, ramen, sloten, dak, afvoer, bekabeling, stoppenkast, leidingen, toiletten, afvoerbuizen ...

Nee. U kunt zich ook aansluiten als huurder. De dekking is voor huurders en eigenaars volledig hetzelfde. Er is ook een telefonische hulplijn voor algemene juridische vragen omtrent uw woonsituatie, bijvoorbeeld bij conflicten met de buren, eigenaar enz.

Veelgestelde vragen

Sinds 1 mei 2020 biedt Luminus het product Comfort Service niet meer aan nieuwe klanten aan. Het wordt vervangen door het product Woning Pechverhelping. Bestaande klanten behouden wel nog Comfort Service. 

Wat is Woning Pechverhelping?
Woning Pechverhelping is een hersteldienst die je een snelle interventie biedt bij plotse schade in en rondom je woning. Je geniet van dezelfde voordelen als met Comfort Service, maar je krijgt er meer extra's bij.
Benieuwd? Ontdek hier alle voordelen van Woning Pechverhelping.


Welke extra's krijg ik met Woning Pechverhelping?
  • Je krijgt dekking voor zonnepanelen en warmtepompen.
  • We bieden een juridische en maatschappelijke inlichtingendienst via onze partner AXA Assistance. Je kan er terecht voor alle vragen over het burgerlijk recht, sociaal recht, strafrecht, fiscaal recht, handelsrecht en gerechtelijk recht.
  • Ook huurders kunnen beroep doen op Woning Pechverhelping. Dit is interessant voor zaken waarvoor een huurder aansprakelijk is, zoals de kosten van een slotenmaker, een defecte boiler, waterschade aan een gemeenschappelijke muur,...
  • Meer info
    Bekijk meer vragen

    Contacteer ons

    0800 80 808

    Als u intekende op deze verzekering of dienst, kan u ons 24/7 bellen.


    Stuur een bericht