Luminus wil voortdurend energie besparen en vecht op die manier voor een schoner milieu. Daarnaast produceren we ook zelf groene energie. Dit doen we met milieuvriendelijke technologieën en hernieuwbare energiebronnen zoals waterkracht, windkracht en de energie uit biomassa.
https://www.luminus.be/nl/corporate/over-luminus/onze-strategie/
Nuttige link:
Is dit het antwoord op uw vraag?
Na 5 jaar kan je je aandelen (of een deel daarvan) overdragen. De aandelen kunnen slechts worden overgedragen onder levenden of overgaan door overlijden aan aandeelhouders en personen die beantwoorden aan de voorwaarden om toegelaten te kunnen worden als aandeelhouder. De overdracht of overgang kan alleen geschieden mits de voorafgaande goedkeuring van het bestuursorgaan.
Niettegenstaande het voorgaande zijn de aandeelhouders-natuurlijke personen toegestaan om hun aandelen te allen tijde over te dragen aan familieleden tot de derde graad, zonder voorafgaande goedkeuring van de raad van bestuur.
Meer info: https://www.luminus.be/nl/prive/energie-besparen/lumiwind/
We verrekenen de federale verwarmingspremie met je vervallen facturen, op je energieafrekening of met je (toekomstige) voorschotfacturen. Dit doen we tot het volledige bedrag van €100 verrekend werd
Een eventueel te betalen restbedrag zie je op je voorschotfactuur. We vermelden in de betaalblok het resterend bedrag dat je nog verschuldigd bent.
Betaal je met domiciliëring, dan geven we de bank de opdracht enkel dit restbedrag van je rekening te halen.
Robocalls: automatische oproepen zijn mogelijk
Luminus doet ook regelmatig automatische oproepen ('robocalls') naar klanten, bijvoorbeeld met een voorstel om hun voorschotbedrag aan te passen of als geheugensteuntje om hun factuur 3 dagen voor de vervaldatum te betalen.
In sommige situaties bellen onze medewerkers anoniem.
In geval van achterstallige betalingen volgt Luminus de procedure zoals vermeld op de website van de Vlaamse overheid. Wij sturen onze klanten herinneringen via brief, e-mail, SMS of telefoon. Dit kan wel een anoniem telefoonnummer zijn.
Gebruikers van Android-toestellen kunnen soms onterecht de melding krijgen dat het om een spam call gaat, terwijl het wel degelijk een van onze medewerkers is. Deze melding is dus niet altijd een indicatie van een fraude.
We behandelen je persoonlijke gegevens met respect voor je privacy en de geldende regelgeving ('General Data Protection Regulation').
De specifieke bepalingen van deze regelgeving vind je terug op onze website onder de rubriek Disclaimer & Privacy die we onderaan op elke pagina weergeven.
Als je vragen hebt over ons privacy beleid, contacteer ons.
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.