Hoe kan ik een laadpas koppelen aan mijn account op het platform van Luminus?

Hoe kan ik een laadpas koppelen aan mijn account op het platform van Luminus?

Je ontving een nieuwe of extra Luminus Powerpass, waarmee je binnenkort toegang hebt tot 90% van de publieke oplaadpunten in België.
Voordat je de weg op gaat, is het nodig dat je je Powerpass linkt aan je bestaande account.

Hoe doe je dit? 

Bekijk hier de instructievideo.
  • Ga naar de website van ons beheerportal Luminus e-Mobility.
  • Log in op je account.
  • Klik in de balk links op ‘Gegevens’.
  • Klik bovenaan op ‘Kaarten’.
  • Geef het ID-nummer van je kaart in.
  • Om toegang te krijgen tot het volledige netwerk vink je aan ‘Ja, ik wil dat mijn kaart ook gebruikt kan worden bij oplaadpunten van andere providers. (Dit is niet verplicht)'.
  • Klik op ‘+ Kaart toevoegen’.
  • Heb je nog vragen? Bel 02/289 90 90 of stuur een e-mail naar mobilitysolutions@luminus.be.

    Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 152

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

    Vul het contactformulier in