Ik heb een dringende herstelling aangevraagd bij Luminus, maar wil deze annuleren. Wat doe ik?

Ik heb een dringende herstelling aangevraagd bij Luminus, maar wil deze annuleren. Wat doe ik?

Om je afspraak voor een dringende herstelling van je verwarmingsketel of zonnepanelen te verplaatsen, contacteer je best de technieker die aan jouw herstelling is toegewezen.

Heb je de contactgegevens van je technieker nog niet ontvangen? Geen nood, contacteer ons op het gratis noodnummer 0800/80 808. We zijn 24/7 bereikbaar.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in