Ik heb problemen met het registreren van mijn laadpas Luminus Powerpass op het platform. Wat doe ik?

Ik heb problemen met het registreren van mijn laadpas Luminus Powerpass op het platform. Wat doe ik?

Je ontving een Luminus Powerpass, waarmee je binnenkort toegang hebt tot 90% van de publieke oplaadpunten in België.
Voordat je de weg op gaat, is het nodig dat je je Powerpass activeert.

Hoe je Powerpass activeren?

Ga naar de website van ons beheerportal Luminus e-Mobility.
Je maakt hier een account aan, waaraan je je Powerpass kan linken.

Bekijk hier de instructievideo.
  • Klik op 'Registreren' bovenaan de pagina. Kies je voor 'Bedrijf' of 'Particulier'.
  • Vul je persoonlijke gegevens en je factuurgegevens in.
  • Vink aan 'Ja, ik heb al een kaart.'.
  • Geef het ID-nummer in dat op de achterkant van de Powerpass staat.
  • Om toegang te krijgen tot het volledige netwerk vink je aan 'Ja, ik wil dat mijn kaart ook gebruikt kan worden bij oplaadpunten van andere providers' (niet verplicht).
  • Vul je bankgegevens in.
  • Ga akkoord met domiciliëring en de voorwaarden.
  • Klik op 'Registreren'.
  • Belangrijk: Je ontvangt een e-mail met een link. Klik op deze link en maak je wachtwoord aan.
  • Je Luminus Powerpass zal binnen de 48 uur actief zijn.

    Heb je nog vragen? Bel 02/289 90 90 of stuur een e-mail naar mobilitysolutions@luminus.be.

    Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 152

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

    Vul het contactformulier in