Ik ben gescheiden. Hoe kan ik mijn contract en gegevens laten aanpassen bij Luminus?

Ik ben gescheiden. Hoe kan ik mijn contract en gegevens laten aanpassen bij Luminus?

Neem contact op met onze klantendienst om ons je gewijzigde gegevens door te geven. Zorg ervoor dat je je meterstanden bij de hand hebt.
Dan maken wij de slotafrekening voor het vorige contract op.
Je meterstanden gebruiken we ook als startmeterstand om je eigen facturatie te starten.

 

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in