Ik was klant bij Essent. Verandert er iets aan mijn voorschotfactuur?

Ik was klant bij Essent. Verandert er iets aan mijn voorschotfactuur?

Je blijft je facturen ontvangen op de manier waarop je dat gewoon bent bij Essent:  
  • op papier of via e-mail
  • met dezelfde frequentie
  • met hetzelfde voorschotbedrag
Je kan je voorschotbedrag ook altijd zelf aanpassen in je klantenzone My Luminus en kijken welk effect dit heeft op je jaarafrekening. 
Let op: het rekeningnummer voor de betaling van je facturen wijzigt. Gebruik vanaf 1 juni 2021 dit rekeningnummer: BE76 3350 5545 9895.

 
Betaalde je via domiciliëring bij Essent?

Je hoeft niets te doen. We voorzien een nieuw mandaat met hetzelfde rekeningnummer. Je krijgt mogelijk een melding van je bank over het nieuwe mandaat. Het kan zijn dat er dan tijdelijk twee mandaten tegelijkertijd actief zijn, maar je betaalt nooit dubbel.

Lees ook:

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in