Wat te doen met een energiecontract na een overlijden?

Wat te doen met een energiecontract na een overlijden?

Onze innige deelneming bij het verlies van een dierbare. Om het dossier van de overledene af te handelen, of om een contractovername door een partner te melden, vragen wij je om contact op te nemen met onze klantendienst. 


Als de meter open blijft, omdat het contract opgenomen wordt door een derde (erfgenaam of een andere persoon), hebben we de gegevens nodig van de persoon die de overname doet.

Als je wil dat de meter afgesloten wordt, neem je contact op met de netbeheerder. Hij zorgt voor de verdere afhandeling.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in