De QR-code op mijn factuur werkt niet. Wat doe ik?

De QR-code op mijn factuur werkt niet. Wat doe ik?

Helaas herkennen nog niet alle bank-apps de QR-code.

  • De code wordt niet gescand. Probeer het eens niet via de bank-app, maar scan de code
    • met een QR-Reader.
    • met een smartphone-camera.
  • Je ondervindt problemen met doorschakelen naar je bank-app (vooral het geval bij ING en BNP Paribas).
    • Na enkele pogingen lukt het wel.
    • Je kan ook betalen via Payconiq.
    • Het is mogelijk om je facturen te betalen in je Payconiq app.

Je komt dan in een POM-bancontact-scherm terecht en kan op die manier veilig en eenvoudig betalen.

Bekijk hier een video hoe je facturen veilig betaalt via POM.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in