Hebben mijn geblokkeerde gegevens invloed op de berekening van mijn voorschotten?

Hebben mijn geblokkeerde gegevens invloed op de berekening van mijn voorschotten?

Door de overgang naar een nieuw dateplatform binnen op de energiemarkt zijn sommige gegevens nog geblokkeerd in de systemen. Het is daarom mogelijk dat je contract nog niet volledig is afgerond. Zodra de gegevens gedeblokkeerd zijn, wordt dit – in de mate van het mogelijke – met terugwerkende kracht rechtgezet.

Alle spelers op de markt werken samen om deze technische problemen op te lossen. Het doel is om tegen eind december 2023 terug te keren naar een normale situatie.

Lees ook:
Ik heb mijn afrekening nog niet ontvangen. Wat doe ik?

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in