Hoe kan ik het rekeningnummer van mijn domiciliëring veranderen bij Luminus?

Hoe kan ik het rekeningnummer van mijn domiciliëring veranderen bij Luminus?

Je kan je domiciliëring snel en eenvoudig zelf aanpassen via je online klantenzone My Luminus:

  • Ga in My Luminus naar de pagina 'Facturen'.
  • Bij 'Instellingen facturen' klik je bij 'Betaalmethode' op 'Wijzig domiliciëring'.
  • Onder 'Bankgegevens rekeninghouder' selecteer je: 'Voeg een nieuw rekeningnummer toe'.
  • Kies of je dit domiciliëringsmandaat wenst voor alle facturen, of alleen voor je voorschotfacturen.
  • Klik vervolgens op 'Opslaan'.

  • Opmerking:
    Als je een nieuw leverpunt voor Luminus toevoegt en je wil dit aan een domiciliëring toevoegen met een verschillend rekeningnummer, neem dan contact op met onze klantendienst. Wij doen de aanpassing voor jou.

    Heb je nog geen My Luminus account?
    Registreer je via deze link: Maak een My Luminus account aan.
    Lees ook: Hoe registreer ik me op My Luminus?

    Nuttige link:

    Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 152

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

    Vul het contactformulier in