Waarom verschijnen reeds betaalde facturen nog altijd in Zoomit?

Waarom verschijnen reeds betaalde facturen nog altijd in Zoomit?

Staan er in Zoomit documenten die je al betaald hebt? Dat is geen enkel probleem. Normaal gezien heeft Luminus je betaling ontvangen.

Dit heeft te maken met het feit dat je nog maar net ingeschreven bent. Vanaf je inschrijving kan je je facturen die nog niet betaald zijn digitaal betalen. Vanaf dan zal de betaalstatus van deze facturen altijd correct worden aangepast.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in