Wanneer en hoe ontvang ik het tegoed van mijn afrekening of creditnota bij Luminus?

Wanneer en hoe ontvang ik het tegoed van mijn afrekening of creditnota bij Luminus?

De meeste terugbetalingen voor huishoudelijke klanten bij Luminus gebeuren binnen de 18 kalenderdagen na de verzending van de creditnota.
Contacteer onze klantendiensten indien je na 18 dagen geen terugbetaling hebt ontvangen. We kijken dan na wat de status is van je klantendossier.

Voor professionele klanten met een betaaltermijn van meer dan 18 dagen, is ook de termijn van terugbetaling langer.

Betaal je via domiciliëring?
Dan kennen we je bankrekeningnummer. De terugbetaling gebeurt automatisch. Je hoeft hiervoor niets te doen.

Betaal je niet via domiciliëring?
Bezorg ons dan je bankrekeningnummer via deze link in My Luminus.

Wil je je bankrekeningnummer voor terugbetaling wijzigen?
Je kan dit zelf doen via deze link in My Luminus.

Lees ook:

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in