Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord van My Luminus vergeten of wil dit wijzigen. Hoe doe ik dit?

Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord van My Luminus vergeten of wil dit wijzigen. Hoe doe ik dit?

Gebruikersnaam
Je gebruikersnaam voor My Luminus is het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt.

Wachtwoord vergeten
Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit doe je als volgt:

  • Ga naar My Luminus en klik op 'Wachtwoord vergeten?'.
  • Vul je e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd en klik op 'Stuur me een reset-link'.
  • We sturen je onmiddellijk een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Maakte je een account aan via je Facebook- of Google-account?

    • Gebruik dan steeds dit account om je aan te melden. We kunnen deze paswoorden niet resetten.
    • Je kan je wel op elk moment opnieuw registreren met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord.

    Lees ook: Hoe registreer ik me op My Luminus?

    Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Vind een antwoord in de veelgestelde vragen

    De injectievergoeding die je ontvangt voor je zonnepanelen is variabel (zelfs indien je over een vast tarief beschikt). Het verandert dus iedere maand.
    • Aan het begin van elke maand berekenen we telkens de injectieprijs die van toepassing is op de voorgaande maand. 
    • In de Luminus Monitor / My Luminus app gebruiken we voor de lopende maand daarom steeds de injectieprijs van de voorgaande maand.
    • Deze prijs wordt retroactief aangepast aan het begin van de volgende maand, op basis van de hoeveelheid energie die je hebt geïnjecteerd.

    Het is belangrijk om te benadrukken dat de gegevens die Luminus van je slimme meter ontvangt (via je netbeheerder of via de dongle) puur informatief zijn en bedoeld zijn om jou een zo nauwkeurig mogelijk beeld te geven van je verbruik en injectie. De gegevens die in de app worden getoond, worden daarom niet gebruikt ter facturatie. Na de meteropname ontvangt Luminus de facturatievolumes van je netbeheerder en passen we de werkelijke marktprijzen toe.
    Meer info
    Bekijk meer vragen

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 152

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

    Vul het contactformulier in