My Luminus

Applicatie

  • Log in via My Luminus.
  • Klik op 'Facturen'.
  • Je krijgt een overzicht van al je facturen.
  • Klik op de rijen voor meer info over de gekoppelde betalingen.
  • Je kan ook:
    • het openstaand saldo nagaan.
    • de status van je betalingen controleren.
    • elke factuur raadplegen en downloaden.
    • de verzendmethode en de betaalwijze van je facturen controleren en aanpassen.


    Nuttige links:

    Meer info

    Ben je al een klant van Luminus of heb je al een My Luminus account?
     

  • Log in via My Luminus.
  • Ga naar 'Diensten'.
  • Klik op : 'Een nieuw contract aanvragen'. Je klantnummer wordt automatisch ingevuld.
  • Vink aan “Nieuwe meter”.
  • Klik op 'Volgende'.
  • Upload je laatste factuur op of klik op 'Start berekening' en volg de stappen op het scherm.
  • Opmerking:
    • Je kan enkel een nieuwe aansluiting aanvragen via de webversie van My Luminus. Via de app is dit nog niet mogelijk. De functie komt er wel aan in de toekomst. 
    • Ontdek onze verschillende tarieven op www.luminus.be en kies welk tarief het beste bij je wensen past (vast of variabel tarief, groene energie, Extra's, voordelige prijs,...).
    • Je kan onmiddellijk intekenen op het gewenste tarief. Je ontvangt altijd een overzicht van je persoonlijke gegevens, zodat je alle informatie kan nakijken of wijzigen als het nodig is.
    • Een aanvraag voor een nieuwe aansluiting is enkel nodig voor nieuwe meters die nog niet in dienst zijn en verzegelde meters.


    Ben je nog geen klant van Luminus?

  • Neem contact op met je netbeheerder om een nieuwe aansluiting aan te vragen. Je ontvangt een EAN-code (European Article Numbering). Deze EAN-code is een unieke combinatie van 18 cijfers die overeenstemt met je leveringspunt voor elektriciteit. Deze code heb je nodig voor alle communicaties met je netbeheerder of je energieleverancier.
  • Neem contact met ons op om een contract af te sluiten en houd je EAN-code in de hand. We informeren nadien je netbeheerder.
  • Contacteer je netbeheerder opnieuw (ongeveer 3 dagen nadat je een contract afsloot) om een datum vast te leggen voor je aansluiting. Laat je werfaansluiting ter plaatse keuren door een erkend keuringsorganisme.
  • Meer info

    Registreer je op onze website of download de My Luminus-app via de App Store voor iOS of via Google Play voor Android.

  • Ga naar My Luminus 
  • Geef je e-mailadres in, kies een paswoord en klik op “registreren” of registreer je via de Socials (Apple, Google, Facebook)
  • Je krijgt van ons een bevestigingsmail. Klik op de link om je inschrijving te bevestigen.
    • De bevestigingsmail kan in de spam- of reclamefolder van je mailbox belanden. Bekijk deze folders om te zien of de mail daar is beland. Is dat niet het geval, contacteer ons dan even.
    • Wanneer je registreert via de Socials zal je geen bevestigingsmail ontvangen
  • Je e-mail adres is geverifieerd, klik op “Terug naar My Luminus” om je in te loggen
  • Log in met je e-mail adres en wachtwoord
  • Je komt terecht in het Dashboard “Welkom bij My Luminus!”
  • Voeg een klantennummer (zonder 0 vooraan) en EAN-nummer toe aan jouw account. Je vindt deze nummers op je factuur.
    Indien de klant wenst kan de klant een Alias of alternatieve naam toevoegen, bijv. “Thuis”
  • Klik op “Voeg toe”
  • Je bent klaar om My Luminus te gebruiken!
  • Ben je een nieuwe klant?
    Als je nog geen klantnummer of EAN-code hebt, maak nu al je My Luminus account aan en voeg de ontbrekende data later toe.

    Meer info

    Het spijt ons dat je ontevreden bent.
    Om je klacht te melden, klik je op één van de linken hieronder:
    Meer info

    Via de online klantenzone My Luminus kan je op de website of via de My Luminus-app zelf je energieverbruik, facturen en betalingen snel en gemakkelijk opvolgen.

    ​​​Ontdek de mogelijkheden van My Luminus in deze video.

    Op My Luminus kan je:

    Je facturen en betalingen beheren


    Een overzicht behouden van je verbruik

    Meer uitleg, klik hier

    Je voorschot en afrekening controleren


    Je contracten en diensten beheren


    Je profiel beheren

    Meer info

    Dankzij de Luminus-app heb jij je persoonlijke klantenzone altijd bij de hand. Je energie opvolgen was nog nooit zo makkelijk.

    Download de My Luminus-app via de App Store voor iOS of via Google Play voor Android.

    Bekijk hieronder hoe de app in elkaar zit en wat de voordelen ervan zijn.

     

    Meer info

    Wens je te betalen met domiciliëring?
  • Log in via My Luminus.
  • Klik op 'Facturen'.
  • Klik op 'Schakel over naar domiciliëring'. Je kan kiezen tussen domiciliëring of je dit enkel voor je voorschotfacturen doet of ook voor je afrekening.
  • Bevestig je wijziging.

  • Wil je je domiciliëring stopzetten?
    Als je toch liever via overschrijving betaalt, contacteer dan even onze klantendienst. We helpen je graag verder.
    Meer info

    Wil je je My Luminus-account verwijderen? Je kan dit zelf doen in je persoonlijke My Luminus klantenzone. 
     
  • Log in op My Luminus.
  • Ga naar 'Mijn Profiel' en kies voor 'Account verwijderen'. (In de app kies je eerst voor 'Meer' en hierna klik je op 'Mijn profiel'. Vervolgens klik je op 'Account verwijderen.)
  • Kort daarna krijg je een e-mail van Luminus die bevestigt dat je account werd verwijderd.
  • Doe je het liever niet zelf? Contacteer onze klantendienst. Een adviseur verwijdert je account voor jou.

    Wil je de My Luminus-app niet meer gebruiken?
    • Verwijder gewoonweg de app.
    Meer info

    In de volgende situaties kan je jouw voorschotbedrag niet online aanpassen. Dit is het geval als:

    • je volgende factuur een afrekening is.
    • je een digitale meter hebt en je maandelijks een afrekening ontvangt.
    • je een klassieke meter met piekmeting hebt.
    • je contract binnenkort niet meer actief is bij ons.
    • je nog een betaalachterstand hebt. We verzoeken je om dit eerst te betalen.
    • je volgende voorschotfactuur al is opgemaakt in onze systemen. Je nieuwe voorschotbedrag zal pas te zien op de factuur erna.
    • je maandelijks voorschot al één keer in dezelfde maand aanpaste.
    • er uitzonderlijk een technisch probleem opduikt.
    • Opgelet! Je kan zelf je voorschotbedrag slechts in een bepaalde mate wijzigen ten opzichte van je ideale voorschotbedrag (dit is het voorschotbedrag waarbij je afrekenbedrag € 0 wordt). Wil je toch een hoger of lager voorschotbedrag dan wat de tool in My Luminus aangeeft? Neem dan contact op met onze klantendienst.
    Vanaf het ogenblik dat je 3 maanden verbruik hebt, kan je in My Luminus een nieuwe simulatie maken op basis van je meterstanden. Om een juiste simulatie te maken, raden we je aan om je huidig bedrag te behouden en zo verrassingen te voorkomen bij je afrekening.

    Is er een andere reden waarom je jouw voorschotbedrag niet kan aanpassen?
    • Contacteer ons. Wij passen het bedrag graag voor je aan.
    Meer info

    Je kan je tarief gratis wijzigen via My Luminus.

    Als je nog geen keuze gemaakt hebt, kan je onze verschillende tarieven en diensten raadplegen op onze website. Kies het tarief dat het meest bij je wensen aansluit.
    Daarna voer je de volgende stappen uit:
  • Log in via je My Luminus-account.
  • Klik op 'Contracten en Diensten'. 
  • Klik op: 'Mijn tarief aanpassen'. 
  • Kies je nieuwe tarief.
  • Bevestig je wijziging.
  • Dankzij de Luminus-app heb jij je persoonlijke klantenzone altijd bij de hand. Je energie opvolgen was nog nooit zo makkelijk. Bekijk hier hoe de app in elkaar zit en wat de voordelen ervan zijn.


     
    Meer info

    Meterstanden & verbruik

    Gebruikersnaam
    Je gebruikersnaam voor My Luminus is het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt.

    Wachtwoord vergeten
    Je kan zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit doe je als volgt:

  • Ga naar My Luminus en klik op 'Wachtwoord vergeten?'.
  • Vul je e-mailadres in waarmee je bent geregistreerd en klik op 'Stuur me een reset-link'.
  • We sturen je onmiddellijk een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Maakte je een account aan via je Facebook- of Google-account?

    • Gebruik dan steeds dit account om je aan te melden. We kunnen deze paswoorden niet resetten.
    • Je kan je wel op elk moment opnieuw registreren met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord.

    Lees ook: Hoe registreer ik me op My Luminus?

    Meer info

    De grafiek van je verbruik in My Luminus is gebaseerd op de informatie die je netbeheerder ons doorgeeft en de meterstanden die je aan ons doorgeeft.
    In uitzonderlijke gevallen kunnen we de grafiek niet tonen in My Luminus. Dit is het geval wanneer:

    • Je netbeheerder ons geen meterstanden doorgeeft. Dit komt soms voor bij een meterwissel of wanneer de netbeheerder een nieuwe aansluiting uitvoert.
    • Je meerdere tellers van hetzelfde type hebt (bijvoorbeeld 2 dagtellers) die aangesloten zijn op éénzelfde meter.
    • Je van meter veranderd bent. Bij een meterwissel zal je het verbruik van de oude meter niet meer kunnen zien.
    • Je netbeheerder ons meterstanden bezorgde in een afwijkend formaat. Hierdoor kunnen we de geschiedenis niet meer tonen.
    • Heb je je geregistreerd om je digitale meterdata te visualiseren in My Luminus? Na het geven van je toestemming bij Fluvius kan het tot 72u duren vooraleer je data in de app ziet. Heb je je toestemming al meer dan 72u geleden gegeven? Bekijk dan hier wat je kan doen. 


    Nadat je Luminus verlaten hebt, kan je nog 3 jaar gebruikmaken van My Luminus. 

    Meer info

    Volg dit stappenplan:

  • Meld je aan op My Luminus.
  • Ga naar 'Verbruik'.
  • Kies het adres en de aansluiting waarvoor je een meterstand wil ingeven.
  • Klik op 'Voeg een meterstand toe'. 
  • Geef de datum en meterstand in.
  • Klik op 'Bevestig'.
  • Extra: Indien je dat wenst, kan je ook je voorschotbedrag aanpassen op basis van je nieuwe meterstanden.

  • Tip: wanneer je de meterstanden afleest van je meter en in My Luminus noteert:

    • Geef je voor een analoge meter alleen de cijfers in voor de komma.

     

    Display elektriciteitsmeter:My Luminus: met 1 telwerk:Geef de meterstand in tot aan de komma:
    • 62224     
     met 2 telwerken:
    Geef de meterstanden dag en nacht in tot aan de komma:
     
    • 622224
    • 54415
     


    Heb je een verkeerde meterstand ingegeven in My Luminus?
    Je kan dit altijd aanpassen of verwijderen.

     

    Nuttige links:

     
     
     
     
    Meer info

    Ja, je kan uitstel van betaling op je energiefacturen van Luminus krijgen. Dit kan je zelf online regelen via de klantenzone My Luminus.
    Let op: In de app is het niet mogelijk een betaaluitstel aan te vragen. Dit kan je enkel via My Luminus op de website.

  • Log in op My Luminus.
  • Ga naar 'Facturen'.
  • Ga naar 'Ik wil...' en klik op 'Uitstel van betaling vragen'.
  • Er zijn geen kosten aan verbonden.

    Meer info

    Bij je registratie via My Luminus kan je je digitale verbruik voor elektriciteit (minimum) en voor gas (optioneel) doorgeven. 

    Na je inschrijving, is het nodig dat je ook je toestemming geeft aan Fluvius.be zowel voor je elektriciteit als gas. Deze toestemming geef je digitaal vanuit onze app via een persoonlijke link naar je Mijn Fluvius portaal. Indien je enkel je toestemming geeft voor elektriciteit, zal je ook enkel je elektriciteitsdata in de app zien.

    Meer info

  • Je meldt je aan of je registreert je op de website van Fluvius .
    • Heb je al een Fluvius account? Meld je dan aan via je eID en kaartlezer, een token, de app itsme of via je e-mailadres en wachtwoord.
    • Heb je nog geen Fluvius account? Dan maak je eerst een account aan door je te registreren via: je eID en kaartlezer, een token of de app itsme.
  • Link de EAN-code(s) van het adres waar je digitale meter zich bevindt met je Fluvius account.
    • Eens aangemeld, kom je terecht op je homepagina. Klik dan op ‘Mijn EAN-lijst’.
    • Voeg je 2 EAN-codes, deze voor elektriciteit EN voor gas (indien je dat hebt) toe en klik telkens op ‘Toevoegen’. Deze codes vind je terug op je laatste afrekening van Luminus of in My Luminus, je online klantenzone.
    Nuttige link:
    Meer info

    Dankzij je digitale meter hoef je niet langer zelf je meterstanden bij te houden.

    We ontvangen maandelijks een informatieve meterstand van je netbeheerder als je een communicerende digitale meter hebt. Deze meterstanden gebruiken we om je ideale voorschot te berekenen en worden automatisch geregistreerd.

    Voor je afrekening hebben we wel nog steeds de werkelijke meterstand nodig. Die ontvangen we van de netbeheerder n.a.v. de jaarlijkse meteropname.

    Heb jij maandelijkse afrekeningen, dan ontvangen we maandelijks je werkelijke meterstand van je netbeheerder. Op basis daarvan maken we telkens je afrekening op.

    Daarnaast biedt Luminus verschillende diensten aan om meer inzicht in je digitale meterdata te krijgen.

    Data tot de dag voordien:

    •  ‘Digitale meterstanden’ in je My Luminus-app (gratis, enkel beschikbaar in Vlaanderen):
      • Zicht op je energieverbruik, zowel in euro als in kWh
      • Gepersonaliseerd op basis van je Luminus-tarief
      • Weergave in grafieken per dag, maand of jaar en dit telkens tot de dag voordien.

    Real time data:

    • Met Luminus EnergyControl Monitor krijg je realtime zicht op je actueel energieverbruik. Deze dienst werkt met een ‘dongle’, een klein apparaatje dat je in de P1-poort van je digitale meter klikt en dat je data live naar de bijhorende app stuurt.
      In de app volg je je verbruik en injectie in real time op.  Zo zie je meteen het effect van je inspanningen om te besparen. De app toont je ook waar het meeste energie naartoe gaat en welke apparaten bij je thuis (te) veel energie verbruiken.

    Heb je zonnepanelen, dan worden je injectie en afname van het net geregistreerd. De app toont je vervolgens je actuele zonneproductie en zelfconsumptie. Zo weet je op ieder moment perfect wanneer je zonnepanelen voldoende energie opwekken en het ideaal is om die zonne-energie te verbruiken.
    Lees meer over deze dienst

     

    Je kan je energieverbruik ook via je netbeheerder opvolgen:

    • Raadpleeg/download de handleiding van je netbeheerder om te weten hoe je de meterstanden van een slimme of digitale meter afleest. Je netbeheerder toont je wat er op de display staat van je digitale elektriciteits- of gasmeter en welke meterstanden je waar vindt.
      • In de klantenzone van je netbeheerder kan je elke dag een nieuwe update van je energieverbruik raadplegen (tot de dag voordien). In Vlaanderen is dit in Mijn Fluvius.
      • Je kan je dagelijkse/maandelijkse/jaarlijkse injectie raadplegen als je een digitale meter hebt. In Vlaanderen is dit: In Mijn Fluvius. Als je dan je injectie in mindering brengt van de opgewekte energie van je zonnepanelen, houd je je zelfverbruik over.
      Meer info

      In je persoonlijke klantenzone My Luminus vind je een betaaloverzicht terug van de voorschotfacturen en afrekeningen gelinkt aan je betalingen. 

    • Log in op My Luminus.
    • Ga naar Facturen.
    • We tonen eerst de "Openstaande facturen". 
      Vervolgens tonen we de "Betaalde facturen". De documenten kan je openklappen voor meer detail over de betaling. 
    • Meer info

      Je kan dit doen via je Mijn Fluvius-account.

      Volg onderstaande stappen:

       

      • Log in op de Fluvius klantenzone via je Mijn Fluvius-account.
      • Klik op ‘Verbruik’ in de bovenste balk. Vervolgens verschijnen jouw EANs.
      • Onder elke EAN kan je zien of er aanvragen voor deze EAN werden gedaan. Door rechts op het vinkje te klikken, verschijnen alle aanvragen op het scherm. Om de toestemming met Luminus te verwijderen, klik je naast elke aanvraag waarin staat ‘gedeeld met Luminus’ op het prullenmand-icoontje om deze te verwijderen.
      • Herhaal dit voor al je EANs.

       

      Als je deze stappen uitgevoerd hebt, zijn al je toestemmingen voor het delen van data met Luminus ingetrokken en zal Luminus dus ook geen data meer ontvangen.


      Dit betekent dat onze My Luminus-app je verbruiksgegevens ook niet meer zal bijwerken vanaf je intrekking.
       

      Meer info

      We ontvangen je digitale verbruiksgegevens van Fluvius met minstens één dag vertraging. In het beste geval, zijn je elektriciteitsgegevens van de vorige dag rond het middaguur zichtbaar in de app en je gasgegevens pas in de namiddag.

      Merk op dat je gasgegevens over het algemeen iets later beschikbaar zijn dan je elektriciteitsgegevens. Dit omdat je digitale meter je elektriciteitsverbruik rond middernacht registreert en je gasverbruik pas rond 6 uur 's ochtends.
       

      De verbruikskosten komen pas de maand nadien binnen wanneer alle prijzen zijn gekend. In afwachting daarvan zie je de geschatte prijzen.

      Meer info

      Persoonlijke gegevens

      Je kan het rekeningnummer voor je domiciliëring wijzigen via je persoonlijke klantenzone My Luminus.
      • Geef je nieuwe rekeningnummer door bij 'Voorschotten' - 'Wijzig domiciliëring'.
      • Duid aan of je domiciliëring geldt voor voorschotfacturen en afrekeningen, of alleen voor voorschotten.
      Het systeem maakt automatisch een handtekening voor het SEPA-mandaat aan.

      Neem contact op met onze klantendienst als je een nieuw leveradres toevoegt waarvoor je een domiciliëring met een ander rekeningnummer wil gebruiken.
      Meer info

      Je kan je persoonlijke gegevens makkelijk raadplegen en aanpassen via My Luminus. 
       

    • Log in via My Luminus.
    • Ga naar 'Mijn profiel' (rechts bovenaan). (In de app kies je eerst voor 'Meer'. Hierna kan je klikken op 'Mij profiel'.)
    • Je hebt nu toegang tot je persoonlijke gegevens. Door te klikken op de groene lijnen kan je:
      • je wachtwoord wijzigen
      • je klantennummers beheren
      • je sociale netwerken beheren
      • je account verwijderen
      • je e-mailadres voor de digitale factuur wijzigen
      • je algemeen e-mailadres wijzigen
      • je correspondentieadres wijzigen
      • je taal wijzigen
      • je gsm- of telefoonnummers aanpassen
      • je rekeningnummer voor terugbetalingen wijzigen
      • je e-mailadres voor je My Luminus-account wijzigen. Let op: door dit e-mailadres te wijzigen, verandert je login van My Luminus. De volgende keer dat je inlogt bij My Luminus is het nodig dat je dit nieuwe e-mailadres gebruikt.
      Je aanpassing is onmiddellijk zichtbaar op je scherm.


      Wens je andere gegevens te wijzigen?
      Neem contact op met onze klantendienst. Onze medewerkers helpen je graag verder.

      Heb je nog geen My Luminus-account?
      Registreer je hier voor My Luminus.

      Dankzij de Luminus-app heb jij je persoonlijke klantenzone altijd bij de hand. Je energie opvolgen was nog nooit zo makkelijk. Bekijk hier hoe de app in elkaar zit en wat de voordelen ervan zijn.

      Meer info

      Je kan makkelijk zelf een klantnummer toevoegen aan jouw My Luminus-account. 
    • Log in via My Luminus.
    • Ga naar 'Mijn profiel'. (In de app kies je voor 'Meer')
    • Klik op 'Beheer klantennummers'.
    • Op de volgende pagina kies je 'Voeg een klantennummer toe aan je account'.
    • Vul je klantnummer, EAN-nummer en Alias (bijv. thuis, tweede verblijf,...) in.
    • Klik op 'Voeg toe' om te bevestigen.
    • Tip: je kan een inactief gekoppeld klantnummer hier ook gemakkelijk verwijderen.
      Meer info

      Registreren

      Registreer je op onze website of download de My Luminus-app via de App Store voor iOS of via Google Play voor Android.

    • Ga naar My Luminus 
    • Geef je e-mailadres in, kies een paswoord en klik op “registreren” of registreer je via de Socials (Apple, Google, Facebook)
    • Je krijgt van ons een bevestigingsmail. Klik op de link om je inschrijving te bevestigen.
      • De bevestigingsmail kan in de spam- of reclamefolder van je mailbox belanden. Bekijk deze folders om te zien of de mail daar is beland. Is dat niet het geval, contacteer ons dan even.
      • Wanneer je registreert via de Socials zal je geen bevestigingsmail ontvangen
    • Je e-mail adres is geverifieerd, klik op “Terug naar My Luminus” om je in te loggen
    • Log in met je e-mail adres en wachtwoord
    • Je komt terecht in het Dashboard “Welkom bij My Luminus!”
    • Voeg een klantennummer (zonder 0 vooraan) en EAN-nummer toe aan jouw account. Je vindt deze nummers op je factuur.
      Indien de klant wenst kan de klant een Alias of alternatieve naam toevoegen, bijv. “Thuis”
    • Klik op “Voeg toe”
    • Je bent klaar om My Luminus te gebruiken!
    • Ben je een nieuwe klant?
      Als je nog geen klantnummer of EAN-code hebt, maak nu al je My Luminus account aan en voeg de ontbrekende data later toe.

      Meer info

      Ik krijg een fout bij ingeven klantnummer/EAN-nummer

      • Controleer je klantnummer:
        • geef max. 9 karakters in
        • Voorbeeld: 412345678
        • geef de koppeltekens niet in
        • gebruik nooit een nul als eerste cijfer
      • Voor het EAN-nummer kan je kiezen tussen die van elektriciteit of gas. Je kan ze beide gebruiken. Voorbeeld: 541441234567890.


      Mijn e-mail adres is reeds in gebruik


      Ik ken mijn klantnummer/EAN-nummer niet

      • Je klantnummer en EAN-nummer vind je op je factuur.
      • Beide staan op één factuur. Eén EAN-nummer is voldoende.
      • Recent klant geworden en nog geen factuur ontvangen? Contacteer onze klantendienst. Zij geven je de juiste info.


      Extra klantnummer toevoegen aan bestaande account

      • Koppel je online account aan meerdere klantnummers (vb: familielid, tweede eigendom, bedrijf). Je hebt enkel één klantnummer en één EAN nummer nodig.
      • Log in in My Luminus en voeg een extra klantnummer toe aan je bestaande account. Klik hier om te zien hoe dat kan.
      Meer info

    • Gebruik het oog-icoontje om je paswoord te controleren op de schrijfwijze.
      • Het icoontje om het paswoord te zien staat rechts van het paswoord veld.
    • Het kan ook zijn dat je gebruikte e-mailadres nog niet gekend is.
    • Je ontvangt onze communicatie per e-mail, maar het lukt niet om in te loggen op My Luminus met dit e-mailadres?
      • Het kan zijn dat je voor de klantenzone My Luminus een ander e-mailadres opgaf dan dat voor de ontvangst van communicatie per e-mail. 
      • Om in te loggen in My Luminus gebruik je het e-mailadres dat je opgaf toen je je My Luminus account aanmaakte.
      • Je kan dit e-mailadres direct aanpassen als je wil. Ga naar My Luminus, klik op je mailadres en ga naar 'Mijn Profiel'.
      • Pas je e-mailadres aan onder 'Mijn gegevens'.
      • Lukt het nog altijd niet? Contacteer onze klantendienst via diverse contactkanalen.
    • Misschien is je account om veiligheidsredenen geblokkeerd na meerdere mislukte inlogpogingen. In dat geval pas je best je wachtwoord aan via de knop Wachtwoord vergeten?.
    • Meer info

      Neem gerust contact op

      Bel
      Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

      Bel 078 150 152

      Chat
      Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

      Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

      Stuur een bericht
      Vul het formulier in.
      We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

      Vul het contactformulier in