Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer voor domiciliëring aanpassen via My Luminus?

Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer voor domiciliëring aanpassen via My Luminus?

Je kan het rekeningnummer voor je domiciliëring wijzigen via je persoonlijke klantenzone My Luminus.
  • Geef je nieuwe rekeningnummer door bij 'Voorschotten' - 'Wijzig domiciliëring'.
  • Duid aan of je domiciliëring geldt voor voorschotfacturen en afrekeningen, of alleen voor voorschotten.
Het systeem maakt automatisch een handtekening voor het SEPA-mandaat aan.

Neem contact op met onze klantendienst als je een nieuw leveradres toevoegt waarvoor je een domiciliëring met een ander rekeningnummer wil gebruiken.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in