Hoe kan ik mijn toestemming aan Luminus voor de toegang tot mijn digitale verbruiksgegevens intrekken?

Hoe kan ik mijn toestemming aan Luminus voor de toegang tot mijn digitale verbruiksgegevens intrekken?

Je kan dit doen via je Mijn Fluvius-account.

Volg onderstaande stappen:

 

  • Log in op de Fluvius klantenzone via je Mijn Fluvius-account.
  • Klik op ‘Verbruik’ in de bovenste balk. Vervolgens verschijnen jouw EANs.
  • Onder elke EAN kan je zien of er aanvragen voor deze EAN werden gedaan. Door rechts op het vinkje te klikken, verschijnen alle aanvragen op het scherm. Om de toestemming met Luminus te verwijderen, klik je naast elke aanvraag waarin staat ‘gedeeld met Luminus’ op het prullenmand-icoontje om deze te verwijderen.
  • Herhaal dit voor al je EANs.

 

Als je deze stappen uitgevoerd hebt, zijn al je toestemmingen voor het delen van data met Luminus ingetrokken en zal Luminus dus ook geen data meer ontvangen.


Dit betekent dat onze My Luminus-app je verbruiksgegevens ook niet meer zal bijwerken vanaf je intrekking.
 

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in