Hoe maak ik een account aan in Mijn Fluvius?

Hoe maak ik een account aan in Mijn Fluvius?

  • Je meldt je aan of je registreert je op de website van Fluvius .
    • Heb je al een Fluvius account? Meld je dan aan via je eID en kaartlezer, een token, de app itsme of via je e-mailadres en wachtwoord.
    • Heb je nog geen Fluvius account? Dan maak je eerst een account aan door je te registreren via: je eID en kaartlezer, een token of de app itsme.
  • Link de EAN-code(s) van het adres waar je digitale meter zich bevindt met je Fluvius account.
    • Eens aangemeld, kom je terecht op je homepagina. Klik dan op ‘Mijn EAN-lijst’.
    • Voeg je 2 EAN-codes, deze voor elektriciteit EN voor gas (indien je dat hebt) toe en klik telkens op ‘Toevoegen’. Deze codes vind je terug op je laatste afrekening van Luminus of in My Luminus, je online klantenzone.
    Nuttige link:

    Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 152

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

    Vul het contactformulier in