Hoe vaak worden mijn digitale verbruiksgegevens en verbruikskosten in de My Luminus-app bijgewerkt?

Hoe vaak worden mijn digitale verbruiksgegevens en verbruikskosten in de My Luminus-app bijgewerkt?

We ontvangen je digitale verbruiksgegevens van Fluvius met minstens één dag vertraging. In het beste geval, zijn je elektriciteitsgegevens van de vorige dag rond het middaguur zichtbaar in de app en je gasgegevens pas in de namiddag.

Merk op dat je gasgegevens over het algemeen iets later beschikbaar zijn dan je elektriciteitsgegevens. Dit omdat je digitale meter je elektriciteitsverbruik rond middernacht registreert en je gasverbruik pas rond 6 uur 's ochtends.
 

De verbruikskosten komen pas de maand nadien binnen wanneer alle prijzen zijn gekend. In afwachting daarvan zie je de geschatte prijzen.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in