Ik krijg een fout bij ingeven klantnummer/EAN-nummer
- Controleer je klantnummer:
- geef max. 9 karakters in
- Voorbeeld: 412345678
- geef de koppeltekens niet in
- gebruik nooit een nul als eerste cijfer
- Voor het EAN-nummer kan je kiezen tussen die van elektriciteit of gas. Je kan ze beide gebruiken. Voorbeeld: 541441234567890.
Mijn e-mail adres is reeds in gebruik
- Krijg je de melding dat het e-mail adres reeds gekoppeld is wanneer je een nieuwe account op My Luminus maakt? Log in dat geval in met je bestaande account.
- Kan je niet inloggen met je bestaande account? Volg dan deze tips:
Ik ken mijn klantnummer/EAN-nummer niet
- Je klantnummer en EAN-nummer vind je op je factuur.
- Beide staan op één factuur. Eén EAN-nummer is voldoende.
- Recent klant geworden en nog geen factuur ontvangen? Contacteer onze klantendienst. Zij geven je de juiste info.
Extra klantnummer toevoegen aan bestaande account
- Koppel je online account aan meerdere klantnummers (vb: familielid, tweede eigendom, bedrijf). Je hebt enkel één klantnummer en één EAN nummer nodig.
- Log in in My Luminus en voeg een extra klantnummer toe aan je bestaande account. Klik hier om te zien hoe dat kan.