Ik kan niet meer inloggen in de klantenzone My Luminus: wat doe ik?

Ik kan niet meer inloggen in de klantenzone My Luminus: wat doe ik?

  • Gebruik het oog-icoontje om je paswoord te controleren op de schrijfwijze.
    • Het icoontje om het paswoord te zien staat rechts van het paswoord veld.
  • Het kan ook zijn dat je gebruikte e-mailadres nog niet gekend is.
  • Je ontvangt onze communicatie per e-mail, maar het lukt niet om in te loggen op My Luminus met dit e-mailadres?
    • Het kan zijn dat je voor de klantenzone My Luminus een ander e-mailadres opgaf dan dat voor de ontvangst van communicatie per e-mail. 
    • Om in te loggen in My Luminus gebruik je het e-mailadres dat je opgaf toen je je My Luminus account aanmaakte.
    • Je kan dit e-mailadres direct aanpassen als je wil. Ga naar My Luminus, klik op je mailadres en ga naar 'Mijn Profiel'.
    • Pas je e-mailadres aan onder 'Mijn gegevens'.
    • Lukt het nog altijd niet? Contacteer onze klantendienst via diverse contactkanalen.
  • Misschien is je account om veiligheidsredenen geblokkeerd na meerdere mislukte inlogpogingen. In dat geval pas je best je wachtwoord aan via de knop Wachtwoord vergeten?.
  • Is dit het antwoord op uw vraag?

    We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

    Neem gerust contact op

    Bel
    Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Bel 078 150 152

    Chat
    Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

    Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.

    Stuur een bericht
    Vul het formulier in.
    We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

    Vul het contactformulier in