Waarom zie ik mijn verbruiksgrafiek niet in My Luminus?

Waarom zie ik mijn verbruiksgrafiek niet in My Luminus?

De grafiek van je verbruik in My Luminus is gebaseerd op de informatie die je netbeheerder ons doorgeeft en de meterstanden die je aan ons doorgeeft.
In uitzonderlijke gevallen kunnen we de grafiek niet tonen in My Luminus. Dit is het geval wanneer:

  • Je netbeheerder ons geen meterstanden doorgeeft. Dit komt soms voor bij een meterwissel of wanneer de netbeheerder een nieuwe aansluiting uitvoert.
  • Je meerdere tellers van hetzelfde type hebt (bijvoorbeeld 2 dagtellers) die aangesloten zijn op éénzelfde meter.
  • Je van meter veranderd bent. Bij een meterwissel zal je het verbruik van de oude meter niet meer kunnen zien.
  • Je netbeheerder ons meterstanden bezorgde in een afwijkend formaat. Hierdoor kunnen we de geschiedenis niet meer tonen.
  • Heb je je geregistreerd om je digitale meterdata te visualiseren in My Luminus? Na het geven van je toestemming bij Fluvius kan het tot 72u duren vooraleer je data in de app ziet. Heb je je toestemming al meer dan 72u geleden gegeven? Bekijk dan hier wat je kan doen. 


Nadat je Luminus verlaten hebt, kan je nog 3 jaar gebruikmaken van My Luminus. 

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in