De meterstanden/verhuisdatum zijn door de andere partij doorgegeven. Hoe kan ik deze betwisten bij Luminus?

De meterstanden/verhuisdatum zijn door de andere partij doorgegeven. Hoe kan ik deze betwisten bij Luminus?

Als de verhuisdatum of de meterstanden die door de andere partij werden doorgegeven niet correct zijn, kunnen we een correctie aanvragen bij je netbeheerder.

Kijk eerst de gegevens na die op het overnameformulier staan en die je ontving tijdens de bevestiging van je verhuis.
Ontving je nog geen bevestigingspakket of heb je nog geen meterstanden genoteerd?
Vul dan het overnameformulier in, onderteken het samen met de andere partij en geef dit zo snel mogelijk aan ons door via het verhuisformulier.

Komen de meterstanden op het bevestigingspakket niet overeen met wat gefactureerd werd?
Contacteer ons telefonisch of via chat en voeg het overnamedocument toe.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in