Ik heb een voorschotfactuur ontvangen van mijn vorige energieleverancier. Moet ik deze nog betalen?

Ik heb een voorschotfactuur ontvangen van mijn vorige energieleverancier. Moet ik deze nog betalen?

Controleer eerst de verbruiksperiode die je ziet staan op deze factuur.
Als je geen klant meer was bij je vorige leverancier in deze periode, raden we je aan om hen te contacteren en de voorschotfactuur te laten crediteren.
Als je wel nog klant was, gaan we ervan uit dat de factuur correct is.

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in