Ik heb mijn afrekening nog niet ontvangen. Wat doe ik?
Gaf je jouw meterstanden minder dan 6 weken door aan Luminus?
Opmerking: heb je het tarief Basic Flex?
Gaf je je meterstanden meer dan 6 weken geleden door aan Luminus?
Controleer eerst of je EAN-code van je elektriciteits-of aardgasmeter in de lijst zit van geblokkeerde punten bij de netbeheerder:
Door de overschakeling naar een nieuw dataplatform binnen de energiemarkt kwamen in uitzonderlijke gevallen klantgegevens vast te zitten bij de netbeheerder. Daardoor kan Luminus geen afrekening opmaken.
Na deze controle heb je 2 opties:
1. Vind je je EAN-code(s) terug in deze lijst?
2. Vind je je EAN-code(s) niet terug in deze lijst?
Lees ook:
Is dit het antwoord op uw vraag?
Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.
Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop "Start de chat" zichtbaar en kan u het gesprek starten.
Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.