Mijn meter is afgesloten door de netbeheerder. Toch ontvang ik nog altijd voorschotfacturen. Wat doe ik?

Mijn meter is afgesloten door de netbeheerder. Toch ontvang ik nog altijd voorschotfacturen. Wat doe ik?

Contacteer onze klantendienst. Onze medewerkers kijken na of we een afsluitbericht van de netbeheerder ontvingen voor je elektriciteits-en/of gasmeter. Indien nodig blokkeren we tijdelijk je facturen totdat we een slotafrekening kunnen opmaken.

Kreeg je van de netbeheerder een werkbon van uitdienststelling? Bezorg ons dit document via chat. Wij bezorgen je werkbon aan je netbeheerder en hopen om zo snel mogelijk een melding van uitdienststelling te ontvangen.

Is de uitdienststelling minder dan 4 weken geleden? Dan adviseren we je om nog even geduld te hebben. De netbeheerder verwerkt je uitdienststelling.

 

Is dit het antwoord op uw vraag?

We gebruiken je feedback alleen om deze uitleg te verbeteren. Laat hier geen persoonlijke gegevens na.

Neem gerust contact op

Bel
Bel ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Bel 078 150 152

Chat
Chat met ons van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 18 uur.

Zodra een business adviseur beschikbaar is, is de knop 'Start de chat' zichtbaar en kan u het gesprek starten.

Stuur een bericht
Vul het formulier in.
We antwoorden binnen maximaal 2 werkdagen.

Vul het contactformulier in