Betaal uw factuur op de manier die u het beste uitkomt: automatisch via domiciliëring bij uw bank, rechtstreeks vanuit een e-mail met Payconiq by Bancontact, in My Luminus of met de QR-code op uw papieren factuur.
Meer gemoedsrust! Uw voorschotten worden automatisch betaald via domiciliëring bij uw bank.
Ontvangt u uw factuur per e-mail? U kan deze direct bij ontvangst betalen via Payconiq by Bancontact.
Scan de QR-code en betaal met uw smartphone of Apple Pay.
Ook op de papieren factuur die u via de post krijgt, staat een QR-code die u kan scannen met uw smartphone.
Met een domiciliëring bent u gerust. Uw facturen worden op tijd en correct betaald zonder dat u iets hoeft te doen:
* Niet verenigbaar met Luminus Greenfix Pro en de korting voor digitale facturen. Slechts 1 keer van toepassing als u elektriciteit en gas afneemt.
Ontvangt u uw facturen via e-mail? Betaal dan makkelijk met Bancontact:
* Niet verenigbaar met de korting voor betalen via domiciliëring. Slechts 1 keer van toepassing als u elektriciteit en gas afneemt.
Betaal uw facturen rechtstreeks in My Luminus met Payconiq by Bancontact of Apple Pay:
U wenst uw facturen op papier te ontvangen? Dan kan u eenvoudig betalen via de QR-code.
Als je pas klant bent geworden, ontvang je je eerste voorschotfactuur binnen de maand na de startdatum van je contract.
Een afrekening versturen we ongeveer 2 tot 4 weken na ontvangst van de meterstanden, die de netbeheerder ons jaarlijks bezorgt.
Je vindt de maand van meteropname ook terug in je persoonlijke klantenzone My Luminus. In deze maand maken we ook je jaarafrekening op.
Hoe vind je deze informatie terug?
Dit kan je op verschillende manieren doen:
Ken je al deze informatie voor je verhuis nog niet?
Geen nood! We sturen je later een herinnering per e-mail of SMS.
Dan kan je ons bereiken op het nummer 078 180 180 of je contract stopzetten via je klantenzone My Luminus:
Bekijk dan ons handige 3 stappenplan op de verhuispagina van Luminus.
Nuttige link: