EnergieAssist 24/7


EnergieAssist 24/7
 Bijstand voor uw kmo

Als ondernemer komt een elektrisch defect altijd ongelegen. Kiest u voor het energietarief Partner Pro? Dan mag u automatisch een beroep doen op EnergieAssist 24/7 voor onmiddellijke bijstand.

EnergieAssist 24/7
 Bijstand voor uw kmo
De klok rond bereikbaar
De klok rond bereikbaar

Een elektrisch defect na de meter? Reken op Luminus. U mag ons de klok rond contacteren, 7 op 7.

Gratis bijstand
Gratis bijstand

Elk jaar krijgt u 2 interventies gratis. Ook nadien bieden we u bijstand voor een zachte prijs.

Gecertificeerd vakmanschap
Gecertificeerd vakmanschap

Wij werken uitsluitend met erkende vakmensen. Zo kan u rekenen op snelle en efficiënte hulp.

Continuïteit verzekerd
Continuïteit verzekerd

Een elektrisch defect mag u niet belemmeren. Met EnergieAssist 24/7 blijft uw zaak draaien.

EnergieAssist 24/7, bijstand binnen de 24 uur

EnergieAssist 24/7, bijstand binnen de 24 uur

Bij een elektrisch defect na de meter helpt een gecertificeerde vakman uw onderneming binnen de 24 uur uit de nood.

Hoe werkt EnergieAssist 24/7?
  • Een professioneel team staat de klok rond telefonisch voor u klaar. Zij regelen een snelle interventie voor u.
  • Belt u ons voor 10 uur in de ochtend, dan doen we er alles aan dat er diezelfde werkdag een vakman naar uw bedrijf komt.
  • Onze erkende technicus herstelt de panne meteen als dat kan, of maakt een bestek op als de herstelling ingrijpender is.
  • Met EnergieAssist 24/7 hebt u recht op 2 interventies per jaar, vervoer is inbegrepen, wisselstukken niet. Vanaf de derde interventie betaalt u een competitief tarief.

Wil u beroep doen op EnergieAssist 24/7?

Als u het energietarief Partner Pro hebt, kan u automatisch rekenen op deze service.

Bel 0800 911 11

Veelgestelde vragen

U kan voor al uw vragen met betrekking tot Ketel Garantie terecht op het nummer 0800 80808.
 
Meer info

Ja, Luminus biedt batterijopslag aan voor haar klanten met zonnepanelen. Neem een kijkje op onze productpagina en vraag een offerte.
Je kan kiezen voor:
Meer info

Wil je een kopie van je contract voor ​Ketel Garantie, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping (Pro) of Electro Repair & Replace(+)?
  • Je kan een kopie van je contract terugvinden in My Luminus onder 'Contracten en Diensten'. (In de app vind je dit onder 'Contracten', nadat je de gewenste aansluiting (gas of elektriciteit) koos.)
  • Indien dit niet lukt, contacteer dan onze klantendienst. Zij sturen je graag een kopie op van het gevraagde document.
Meer info
Bekijk meer vragen

Contacteer ons

0800 911 11

Hebt u problemen aan uw elektrische installatie?
Bel EnergieAssist 24/7.


Stuur een bericht