Comfy+ Pechverhelping

Pechverhelping inbegrepen in Comfy(Flex)+

De verwarming doet het niet of je zit zonder stroom? Onze technieker helpt je uit de nood. Deze pechverhelping is inbegrepen in het energietarief Comfy(Flex)+.

Comfyplus Pechverhelping
Gratis pechverhelping bij je thuis
Gratis pechverhelping bij je thuis

Verwarming kapot, geen warm water, de stroom doet het niet? Bij een defect aan je elektriciteit- of gasinstallatie helpt onze technieker je uit de nood.

Energiefactuurgarantie
Energiefactuurgarantie

Bij onvrijwillig inkomensverlies krijg je een gedeeltelijke terugbetaling van je energiefactuur.

Fietsbijstand
Fietsbijstand

Een lekke band, sleutel van je slot kwijt of je fiets is gestolen? Onze technieker snelt jou en je hele gezin ter hulp.

24/7 beschikbaar
24/7 beschikbaar

Je mag ons bellen wanneer je maar wil: dag, nacht, weekend of feestdag. We zorgen dat er binnen de 24 uur een technieker bij jou staat.

Gratis pechverhelping bij je thuis

Gratis pechverhelping bij je thuis

Een defect aan je verwarming of elektriciteit? Onze techniekers zijn binnen de 24 uur bij jou. En dat kost jou niets, want deze pechverhelping is inbegrepen in de energietarieven Comfy+ en ComfyFlex+. Ook fietsbijstand voor het hele gezin is voorzien.

  • Pechverhelping bij een defect aan je gas en/of elektriciteitsinstallatie.
  • 24/7 bereikbaar op het gratis nummer 0800 15 665.
  • Geen franchise te betalen en kosten zijn gedekt tot € 250.
  • Fietsbijstand voor het hele gezin.
  • Energiefactuurgarantie bij onvrijwillig inkomensverlies betalen we je energiefactuur gedeeltelijk terug.

Algemene voorwaarden Comfy+ Pechverhelping

Algemene voorwaarden voor Comfy(Flex)+ klanten

Downloaden

Gratis pechverhelping bij je thuis

We blijven inzetten op hernieuwbare energie

We helpen je graag slimmer verbruiken. En zorgen ervoor dat de energie die we jou leveren zo groen mogelijk is. Wist je bijvoorbeeld dat Luminus van alle energieleveranciers het hoogste aantal windmolens heeft op Belgische bodem? En dat je via de coöperatie Lumiwind kan investeren in groene energie, terwijl je geniet van een mooi dividend?

Meer over onze hernieuwbare energie

4 goede redenen om te kiezen voor Luminus

Tarief op maat
Tarief op maat

Wat kies je: een vast, variabel of dynamisch tarief? Je vindt vast het tarief dat het best bij je past.

Klantendienst vlot bereikbaar
Klantendienst vlot bereikbaar

Je kan contact opnemen met een van onze medewerkers: bel, chat of stuur een bericht. Binnen de 2 dagen krijg je een antwoord.

Alles bij de hand in de app
Je energie altijd bij de hand

Met My Luminus heb je altijd zicht op je verbruik, facturen, voorschot, domiciliëring en meer. Je regelt het in de app of online.

Belgische groene stroom
Belgische groene stroom

Als pioneer in duurzaamheid bieden we zowel waterkracht- als windenergie aan. Reken op 100% groene stroom uit België.

Veelgestelde vragen

Informeer ons zo snel mogelijk over je verhuis, via telefoon of online: Wij zetten al je diensten van Luminus (Electro Repair & Replace, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping...) automatisch over naar je nieuwe adres.
Meer info

Kies je voor een  vast tarief, dan betaal je voor de looptijd van je energiecontract dezelfde prijs, los van de schommelingen van de markt. Als je dus op een gunstig moment intekent, wanneer de marktprijzen laag staan, geniet je een jaar lang van die voordelige prijs. Maar dan moet je natuurlijk wel bij dezelfde leverancier blijven. 
 
Kies je voor een  variabel tarief, dan wordt de prijs die jij voor je energie betaalt, per maand of per kwartaal berekend volgens de actuele marktprijzen. Het grote voordeel hier is dat wanneer de energieprijzen sterk dalen, je hiervan onmiddellijk meegeniet. Je maandelijkse voorschotten veranderen niet, maar de schommelingen worden op je jaarfactuur verrekend. 

Meer info

Wil je een kopie van je interventierapport voor ​Ketel Garantie, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping (Pro) of Electro Repair & Replace(+)?
  • Je kan een kopie van je interventierapport terugvinden in My Luminus onder 'Diensten'.
  • Indien dit niet lukt, contacteer dan onze klantendienst. Zij sturen je graag een kopie op van het gevraagde document
Meer info
Bekijk meer vragen

Contacteer ons

0800 80 808

Als je deze dienst of verzekering hebt, kan je ons 24/7 bellen.


Stuur een bericht