Woning Pechverhelping

Woning Pechverhelping

Schade aan je dak, sanitair, ramen of verwarming? Met Woning Pechverhelping zit je goed. Een technicus helpt je binnen 24 uur, ongeacht het probleem in je woning. En dat voor € 8,95 per maand (€ 107,40 per jaar). Tijdelijke promotie: 1 maand gratis.

Woning Pechverhelping
De klok rond bereikbaar
De klok rond bereikbaar

Dag of nacht, we staan voor je klaar. Bel ons 7/7 op het nummer 0800 80 808 en we sturen een vakman.

Tot € 400 vergoed
Tot € 400 vergoed

Werkuren, transport en wisselstukken (tot € 50) zijn in totaal tot € 400 vergoed. Geen franchise.

Hotelkosten inbegrepen
Hotelkosten inbegrepen

Is je woning onbewoonbaar? Reken op 2 overnachtingen in een hotel en terugbetaling van transport.

Kwaliteitsherstelling
Kwaliteitsherstelling

We werken uitsluitend met erkende vakmensen. Elke herstelling verloopt volgens de regels van de kunst.

Meer dan

000000000000000000000000000000000000000.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

afgehandelde dossiers in België

Meer dan

00000000000000000.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

inbraakpogingen per jaar vergoed

Tot

%00000000000000000000

Belgen overkomt waterschade

Daarom kies je voor Woning Pechverhelping

Daarom kies je voor Woning Pechverhelping

In samenwerking met AXA Asisstance

Het dak van je huis raakt beschadigd door een storm. Er is kortsluiting of de elektriciteit is uitgevallen. Dat is geen pretje. Je brandverzekering dekt niet alle kosten en biedt geen dringende hulp. Wist je dat je ook als huurder verantwoordelijk bent voor schade aan je woning? Reken daarom voor de voorlopige herstelling van de schade op Woning Pechverhelping.

Slechts € 8,95 per maand of € 107,40 per jaar

Voor dat bedrag heb je complete gemoedsrust. Bij schade aan je woning helpt een van onze 300 techniekers je bij hoogdringendheid binnen de 24 uur uit de nood. En dat voor een onbeperkt aantal interventies.

Intekenen in 3 stappen

Brand- en woonverzekering

Ik heb al een brand- en woonverzekering. Heb ik dan nog Woning Pechverhelping nodig?

Brand- en woonverzekeringen hebben hun beperkingen: er is een franchise te betalen, er is geen dringende pechverhelping en waar vind je zo snel een betrouwbare vakman?

Met Woning Pechverhelping sturen wij binnen de 24 uur een erkende vakman om in noodgevallen tijdelijke reparaties uit te voeren. Je hoeft zelf niet op zoek te gaan naar de juiste technicus. En je bent snel geholpen. Dat maakt Woning Pechverhelping de perfecte aanvulling op je brand- en woonverzekering.

Woning Pechverhelping, een verzekering van AXA Assistance

Woning Pechverhelping, een verzekering van AXA Assistance

Woning Pechverhelping is een verzekeringsproduct van AXA, een Belgische verzekeringsmaatschappij. De looptijd bedraagt 1 jaar en wordt stilzwijgend verlengd met telkens 1 jaar. Wil je de verzekering opzeggen, dan kan dat uiterlijk 3 maanden voor de vervaldag. Het Belgische recht is van toepassing. Mocht je als verzekeringnemer een klacht hebben in verband met de verzekeringsprestaties, dan kan je AXA Assistance contacteren.

Woning Pechverhelping dekt niet alle interventies.

Alles over Woning Pechverhelping

Downloaden

Algemene voorwaarden

Downloaden

Luminus en AXA Assistance

Downloaden

Dit is gedekt door Woning Pechverhelping

Ontdek hoe Woning Pechverhelping je kan helpen bij problemen met kortsluiting, met verstopt sanitair, je verwarming of stormschade.

Dit is gedekt
  • Kortsluiting

  • Geen elektriciteitsvoorziening diepvries of koelkast

  • Geen verlichting in huis

  • Elektrische storing na de teller

Niet gedekt
  • Defecte lamp of stopcontact

  • Lamp vervangen

  • Toestel zelf herstellen of vervangen

Woning Pechverhelping

€ 8,95/maand€ 107,40/jaar
IntekenenAlgemene voorwaarden

Patricia over haar ervaring met Woning Pechverhelping

Ontdek onze herstel- en onderhoudsdiensten

Ketel Onderhoud
Ketel Onderhoud

Een goed onderhouden ketel werkt efficiënter en zuiniger. Daarnaast is het wettelijk verplicht om je ketel regelmatig te laten onderhouden. Met onze formule Ketel Onderhoud ben je gerust.

  • Je ketel werkt efficiënter en zuiniger.
  • Minder kans op pech en je ketel gaat langer mee.
  • Wij nemen contact op wanneer het tijd is voor een nieuw onderhoud.
Ketel Garantie
Ketel Garantie

Je verwarmingsketel binnen de 24 uur hersteld voor een kleine maandelijkse bijdrage. Doorheen het jaar krijg je ook tips & tricks van onze experten voor een veilig en zuinig gebruik van je ketel.

  • 24/7 bereikbaar
  • Interventie binnen de 24 uur
  • Tussenkomst tot € 500
  • Tot 2 interventies per jaar
  • Tips & tricks van onze experten
Electro Replace & Repair
Electro Replace & Repair

Je vaatwasser of wasmachine die het begeven, de stofzuiger of tv geeft de geest, niet prettig! Met deze verzekering hoef je je daarover geen zorgen te maken voor apparaten met aankoopfactuur.

  • Je mag ons 24/7 bellen.
  • Gratis herstelling door een vakman binnen de 48 uur
  • Gratis vervanging van onherstelbare apparaten binnen de 5 dagen.

Wie kan je contacteren?

Een klacht? Contacteer AXA Assistance

AXA Assistance, Regentlaan 7, 1000 Brussel

Een geschil? De ombudsdienst Verzekeringen helpt je verder

De Meeûs Square 35, 1000 Brussel

Veelgestelde vragen

Sinds 1 mei 2020 biedt Luminus het product Comfort Service niet meer aan nieuwe klanten aan. Het wordt vervangen door het product Woning Pechverhelping. Bestaande klanten behouden wel nog Comfort Service. 

Wat is Woning Pechverhelping?
Woning Pechverhelping is een hersteldienst die je een snelle interventie biedt bij plotse schade in en rondom je woning. Je geniet van dezelfde voordelen als met Comfort Service, maar je krijgt er meer extra's bij.
Benieuwd? Ontdek hier alle voordelen van Woning Pechverhelping.


Welke extra's krijg ik met Woning Pechverhelping?
  • Je krijgt dekking voor zonnepanelen en warmtepompen.
  • We bieden een juridische en maatschappelijke inlichtingendienst via onze partner AXA Assistance. Je kan er terecht voor alle vragen over het burgerlijk recht, sociaal recht, strafrecht, fiscaal recht, handelsrecht en gerechtelijk recht.
  • Ook huurders kunnen beroep doen op Woning Pechverhelping. Dit is interessant voor zaken waarvoor een huurder aansprakelijk is, zoals de kosten van een slotenmaker, een defecte boiler, waterschade aan een gemeenschappelijke muur,...
  • Meer info

    Informeer ons zo snel mogelijk over je verhuis, via telefoon of online: Wij zetten al je diensten van Luminus (Electro Repair & Replace, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping...) automatisch over naar je nieuwe adres.
    Meer info

    Wil je een kopie van je contract voor ​Ketel Garantie, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping (Pro) of Electro Repair & Replace(+)?
    • Je kan een kopie van je contract terugvinden in My Luminus onder 'Contracten en Diensten'. (In de app vind je dit onder 'Contracten', nadat je de gewenste aansluiting (gas of elektriciteit) koos.)
    • Indien dit niet lukt, contacteer dan onze klantendienst. Zij sturen je graag een kopie op van het gevraagde document.
    Meer info
    Bekijk meer vragen

    Contacteer ons

    0800 80 808

    Als je deze dienst of verzekering hebt, kan je ons 24/7 bellen.


    Stuur een bericht