Kortsluiting bij je thuis?

Je staat te koken of bent tv aan het kijken en plots valt de elektriciteit uit! Slaat de stroom aan als je de zekering terug opzet? Is dat niet het geval, dan kan je rekenen op een erkende elektricien via onze verzekering Woning Pechverhelping in samenwerking met AXA.

Tijdelijke promo: 1 maand gratis.

Kortsluiting probleem met elektriciteit
Eerste hulp bij kortsluiting

Eerste hulp bij kortsluiting

  • Zit de hele straat zonder stroom of is het enkel bij jou?
  • Enkel bij jou? Ga naar de meterkast en zet de hoofdzekering terug aan.
  • Zet vervolgens de zekeringen van de groepen één voor één terug aan.
  • Slaat de stroom terug af, dan zit het probleem bij één van de apparaten uit die groep.
  • Trek de stekkers van die apparaten uit en zet de zekering terug op.
  • Steek de apparaten één voor één weer in het stopcontact en zet ze aan. Slaat de weer zekering af, dan heb je de schuldige gevonden.
Woning Pechverhelping

Kortsluiting of probleem met je elektriciteit?

Ben je zelf geen elektricien? Neem dan beter geen risico’s en vraag de hulp van een professional. Als je de verzekering Woning Pechverhelping hebt, komt er binnen de 24 uur een vakman langs. Hij lost het probleem meteen op als dat kan of helpt je voorlopig uit de nood. In geval van dat laatste, ontvang je advies voor de definitieve herstelling.

Ook bij verstopt sanitair, een kapotte centrale verwarming, een lek en problemen met je slot kan je een beroep doen op Woning Pechverhelping. Je betaalt geen franchise en het aantal interventies is onbeperkt!

Meer over Woning Pechverhelping

Dit is gedekt door Woning Pechverhelping

Naast hulp bij kortsluiting helpt Woning Pechverhelping je ook onder andere bij problemen met leidingen, je verwarming of stormschade.
Check hier de volledige dekking.

Dit is gedekt
  • Kortsluiting

  • Geen elektriciteitsvoorziening diepvries of koelkast

  • Geen verlichting in huis

  • Elektrische storing na de teller

Niet gedekt
  • Defecte lamp of stopcontact

  • Lamp vervangen

  • Toestel zelf herstellen of vervangen

Woning Pechverhelping

€ 8,95/maand€ 107,40/jaar
IntekenenAlgemene voorwaarden

Patricia over haar ervaring met Woning Pechverhelping

Ontdek onze herstel- en onderhoudsdiensten

Ketel Onderhoud
Ketel Onderhoud

Een goed onderhouden ketel werkt efficiënter en zuiniger. Daarnaast is het wettelijk verplicht om je ketel regelmatig te laten onderhouden. Met onze formule Ketel Onderhoud ben je gerust.

  • Je ketel werkt efficiënter en zuiniger.
  • Minder kans op pech en je ketel gaat langer mee.
  • Wij nemen contact op wanneer het tijd is voor een nieuw onderhoud.
Ketel Garantie
Ketel Garantie

Je verwarmingsketel binnen de 24 uur hersteld voor een kleine maandelijkse bijdrage. Doorheen het jaar krijg je ook tips & tricks van onze experten voor een veilig en zuinig gebruik van je ketel.

  • 24/7 bereikbaar
  • Interventie binnen de 24 uur
  • Tussenkomst tot € 500
  • Tot 2 interventies per jaar
  • Tips & tricks van onze experten
Electro Replace & Repair
Electro Replace & Repair

Je vaatwasser of wasmachine die het begeven, de stofzuiger of tv geeft de geest, niet prettig! Met deze verzekering hoef je je daarover geen zorgen te maken voor apparaten met aankoopfactuur.

  • Je mag ons 24/7 bellen.
  • Gratis herstelling door een vakman binnen de 48 uur
  • Gratis vervanging van onherstelbare apparaten binnen de 5 dagen.

Veelgestelde vragen

Contacteer ons op het gratis noodnummer 0800/80 808 voor een dringende interventie. We zijn 24/7 bereikbaar.

Indien je Ketel Garantie hebt, kan je gebruik maken van de inbegrepen herstellingen.  
Heb je geen Ketel Garantie contract? Dan betaal je de herstelling.
Je betaalt:
  • een marktconform uurloon van de technieker
  • de verplaatsingskosten
  • wisselstukken (indien nodig)
Meer informatie vind je hier.
Meer info

Informeer ons zo snel mogelijk over je verhuis, via telefoon of online: Wij zetten al je diensten van Luminus (Electro Repair & Replace, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping...) automatisch over naar je nieuwe adres.
Meer info

Contacteer ons op het gratis noodnummer voor een dringende interventie. We zijn 24/7 bereikbaar.
Indien je Luminus Woning Pechverhelping hebt, kan je gebruik maken van de inbegrepen herstelling.  
Heb je geen Woning Pechverhelping contract  Dan betaal je:
  • een marktconform uurloon van de technieker
  • de verplaatsingskosten
  • wisselstukken (indien nodig)
Meer informatie vind je hier.
 
Meer info
Bekijk meer vragen

Contacteer ons

0800 80 808

Als je deze dienst of verzekering hebt, kan je ons 24/7 bellen.


Stuur een bericht