Stormschade aan je woning snel hersteld

Je huis is beschadigd door een storm? Met Woning Pechverhelping heb je een zorg minder, want je geniet een snelle reparatie om verdere problemen te voorkomen.

Tijdelijke promo: 1 maand gratis.

Stormschade aan je huis
Pourquoi choisir Assistance Habitation de Luminus

Schade na een storm: wat nu?

Een hevige storm maakte je midden in de nacht wakker en er is schade: weggewaaide dakpannen, een blikseminslag, een ingestort hek of gebroken ruiten. We wensen het niemand toe, al gebeurt het vaker dan je denkt.

Waaide de wind harder dan 80 km/u, dan komt je brandverzekering meestal in actie. Licht je verzekeringsagent in, maak foto's van de schade, zowel algemene foto's als close-ups. Contacteer ook een expert voor een inschatting van de kosten.

Zolang de procedure met je verzekeringsmaatschappij loopt, kun je de schade beter niet zelf repareren. Uiteraard doe je wel het nodige om te voorkomen dat de schade erger wordt, bijvoorbeeld door een zeil over het dak te leggen of een gebroken raam vast te zetten. Neem vooral geen risico's door zelf op het dak te klimmen! Schakel een professional in.

Pourquoi choisir Assistance Habitation de Luminus

Pechverhelping bij stormschade

Snel een vakman vinden om erger te voorkomen, is niet evident. Heb je de Woning Pechverhelping verzekering, sturen we binnen de 24 uur een lokale vakman naar je huis. Hij repareert de schade tijdelijk of definitief. Voor € 8,95 per maand ben je gerust.

Je kunt ook een beroep doen op Woning Pechverhelping bij een panne aan je verwarming, een waterlek, probleem met je deurslot, kortsluiting, enz. Je betaalt geen franchise en kan onbeperkt beroep doen op deze service. Het is de perfecte aanvulling op je brandverzekering.

Meer over Woning Pechverhelping

Dit is gedekt door Woning Pechverhelping

Woning Pechverhelping helpt je niet enkel bij stormschade. Ook bij problemen met kortsluiting, verstopt sanitair of je verwarming kan je erop rekenen.
Check hier de volledige dekking.

Dit is gedekt
  • Kortsluiting

  • Geen elektriciteitsvoorziening diepvries of koelkast

  • Geen verlichting in huis

  • Elektrische storing na de teller

Niet gedekt
  • Defecte lamp of stopcontact

  • Lamp vervangen

  • Toestel zelf herstellen of vervangen

Woning Pechverhelping

€ 8,95/maand€ 107,40/jaar
IntekenenAlgemene voorwaarden

Patricia over haar ervaring met Woning Pechverhelping

Ontdek onze herstel- en onderhoudsdiensten

Ketel Onderhoud
Ketel Onderhoud

Een goed onderhouden ketel werkt efficiënter en zuiniger. Daarnaast is het wettelijk verplicht om je ketel regelmatig te laten onderhouden. Met onze formule Ketel Onderhoud ben je gerust.

  • Je ketel werkt efficiënter en zuiniger.
  • Minder kans op pech en je ketel gaat langer mee.
  • Wij nemen contact op wanneer het tijd is voor een nieuw onderhoud.
Ketel Garantie
Ketel Garantie

Je verwarmingsketel binnen de 24 uur hersteld voor een kleine maandelijkse bijdrage. Doorheen het jaar krijg je ook tips & tricks van onze experten voor een veilig en zuinig gebruik van je ketel.

  • 24/7 bereikbaar
  • Interventie binnen de 24 uur
  • Tussenkomst tot € 500
  • Tot 2 interventies per jaar
  • Tips & tricks van onze experten
Electro Replace & Repair
Electro Replace & Repair

Je vaatwasser of wasmachine die het begeven, de stofzuiger of tv geeft de geest, niet prettig! Met deze verzekering hoef je je daarover geen zorgen te maken voor apparaten met aankoopfactuur.

  • Je mag ons 24/7 bellen.
  • Gratis herstelling door een vakman binnen de 48 uur
  • Gratis vervanging van onherstelbare apparaten binnen de 5 dagen.

Veelgestelde vragen

Sinds 1 mei 2020 biedt Luminus het product Comfort Service niet meer aan nieuwe klanten aan. Het wordt vervangen door het product Woning Pechverhelping. Bestaande klanten behouden wel nog Comfort Service. 

Wat is Woning Pechverhelping?
Woning Pechverhelping is een hersteldienst die je een snelle interventie biedt bij plotse schade in en rondom je woning. Je geniet van dezelfde voordelen als met Comfort Service, maar je krijgt er meer extra's bij.
Benieuwd? Ontdek hier alle voordelen van Woning Pechverhelping.


Welke extra's krijg ik met Woning Pechverhelping?
  • Je krijgt dekking voor zonnepanelen en warmtepompen.
  • We bieden een juridische en maatschappelijke inlichtingendienst via onze partner AXA Assistance. Je kan er terecht voor alle vragen over het burgerlijk recht, sociaal recht, strafrecht, fiscaal recht, handelsrecht en gerechtelijk recht.
  • Ook huurders kunnen beroep doen op Woning Pechverhelping. Dit is interessant voor zaken waarvoor een huurder aansprakelijk is, zoals de kosten van een slotenmaker, een defecte boiler, waterschade aan een gemeenschappelijke muur,...
  • Meer info

    Informeer ons zo snel mogelijk over je verhuis, via telefoon of online: Wij zetten al je diensten van Luminus (Electro Repair & Replace, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping...) automatisch over naar je nieuwe adres.
    Meer info

    Wil je een kopie van je contract voor ​Ketel Garantie, Ketel Onderhoud, Woning Pechverhelping (Pro) of Electro Repair & Replace(+)?
    • Je kan een kopie van je contract terugvinden in My Luminus onder 'Contracten en Diensten'. (In de app vind je dit onder 'Contracten', nadat je de gewenste aansluiting (gas of elektriciteit) koos.)
    • Indien dit niet lukt, contacteer dan onze klantendienst. Zij sturen je graag een kopie op van het gevraagde document.
    Meer info
    Bekijk meer vragen

    Contacteer ons

    0800 80 808

    Als je deze dienst of verzekering hebt, kan je ons 24/7 bellen.


    Stuur een bericht